Dlaczego TAX Alert?
TAX Alert to jedyne na rynku rozwiązanie dla biur rachunkowych i kancelarii podatkowych, dzięki któremu ich klienci otrzymują wiadomości o zmianach w prawie i podatkach. Program składa się z 2 elementów: gotowych merytorycznych treści od ekspertów Wolters Kluwer oraz łatwej w obsłudze platformy do tworzenia i wysyłki e-maili.
TAX Alert to:
Gotowe, regularnie
publikowane newsy
Spersonalizowane
treści
Platforma do tworzenia
i wysyłki wiadomości
Promocja biura
i zadowolenie klientów

Dzięki TAX Alert szybko przygotujesz i wyślesz swoim klientom biuletyn o zmianach w prawie i podatkachNie posiadasz dostępu do LEX-a - to nie problem!
TAX Alert to samodzielny produkt
O programie

Oszczędzasz czas i pieniądze
Nie musisz już samodzielnie przygotowywać treści prawnych i podatkowych dla swoich klientów. Co więcej, nie tracisz czasu na uciążliwe profilowanie odbiorców ani wysyłanie wiadomości. Dzięki TAX Alert Otrzymujesz newsy opracowane przez ekspertów oraz intuicyjny system do ich zautomatyzowanej i precyzyjnej wysyłki.

Twoi klienci korzystają z wiedzy doświadczonych ekspertów
Wiadomości o zmianach w prawie i podatkach przygotowują eksperci Wolters Kluwer - praktycy z wieloletnim doświadczeniem i właściciele biur rachunkowych. Dzięki temu Twoi klienci otrzymują treści o wysokiej jakości merytorycznej.

Otrzymujesz mniej pytań o zmiany w prawie
Komunikacja odbywa się z wyprzedzeniem. Wiadomości są napisane językiem prostym i zrozumiałym, a treści przedstawione w atrakcyjnej formie graficznej. Dzięki temu Twoi klienci popełniają mniej błędów i zadają pracownikom biura czy kancelarii podatkowej mniej pytań. To pozwala Ci efektywniej zarządzać firmą i skupić się na innych zadaniach.

Twoi klienci są zadowoleni dzięki dopasowaniu treści
Newsletter jest dopasowany do konkretnych odbiorców. Przejrzysty system etykiet pozwala na rozesłanie informacji tylko do klientów, których one dotyczą, a nie do całej bazy odbiorców. Co więcej, możesz edytować otrzymane materiały oraz dodawać do wysyłki własne treści. To wszystko sprawia, że Twoi klienci są zadowoleni, bo otrzymują tylko interesujące ich i przydatne w praktyce wiadomości.

Budujesz swoją renomę i zaufanie klientów
Rozsyłane informacje są wiarygodne, aktualne i ujęte w nowoczesne szablony graficzne. Dodatkowo możesz wzbogacić wiadomości o własne treści, logo i kolory firmowe.
W ten sposób, dzięki TAX Alert, zyskujesz nowoczesny kanał komunikacji, umacniając swoją renomę i zwiększając zaufanie klientów.
Potrzebujesz więcej informacji o produkcie?
Funkcjonalności
Wysyłka biuletynu w kilku krokach. Zobacz, jakie to proste!
Dzięki gotowym newsom masz więcej czasu na inne zadania
TAX Alert zapewnia Ci dostęp do gotowych newsów publikowanych regularnie i z odpowiednim wyprzedzeniem. Wiadomości są napisane przez ekspertów Wolters Kluwer prostym i zrozumiałym językiem, dzięki czemu Twoi klienci popełniają mniej błędów. Newsy możesz dowolnie edytować i dostosować do swoich potrzeb. To Ty decydujesz, co zostanie wysłane do Twoich klientów!
Biuletyny zawsze dopasowane do profilu Twoich klientów
Dzięki systemowi etykiet masz pewność, że Twoje biuletyny zostaną wysłane do odpowiednich odbiorców, zainteresowanych daną tematyką.
W oknie wysyłki możesz podejrzeć biuletyny i sprawdzić, do ilu klientów trafią.
Możliwość stworzenia własnego newsa
TAX Alert daje możliwość dodawania własnych newsów. Wystarczy dodać newsa, wpisać treść wiadomości oraz jej tytuł. System umożliwia również dodanie zdjęcia głównego z dysku Twojego komputera jak również dodanie własnej grafiki w treści wiadomości.
Poprzez zaznaczenie odpowiednich etykiet Twój komunikat trafi do wybranych przez Ciebie odbiorców. Dzięki TAX Alert stworzenie własnej wiadomości w atrakcyjnej formie graficznej oraz jej redagowanie jest wyjątkowo proste. Swoją wiadomość możesz wysłać pojedynczo lub dołączyć do niej newsy z listy gotowych komunikatów.
Większa rozpoznawalność Twojej marki/Twojego biura
Możesz samodzielnie nadać tytuł oraz dostosować wygląd biuletynu do swoich potrzeb. Skorzystaj z dostępnych szablonów oraz dodaj własne logo i kolory firmowe. W ten sposób kształtujesz profesjonalny wizerunek swojego biura rachunkowego.
Szybkie i łatwe tworzenie bazy odbiorców
Wprowadzenie adresatów biuletynu oraz ich danych jest wyjątkowo proste, ponieważ w TAX Alert wystarczy tylko raz dodać poszczególnego klienta. Wpisujesz jego NIP, a program automatycznie pobiera dane podmiotu prosto z GUS. Dzięki temu zyskujesz pewność poprawności wprowadzanych danych i oszczędzasz swój czas.
TAX Alert dopasuje również odpowiednie etykiety do klienta, co umożliwi wysyłkę informacji precyzyjnie dopasowanych do jego zainteresowań i profilu. Przykładowo: jeśli klient jest podatnikiem VAT, otrzyma etykietę "Podatnik VAT". Część etykiet możesz wprowadzić samodzielnie.
Pewność dotarcia do adresata dzięki potwierdzeniu odbioru
TAX Alert umożliwia Ci wysyłkę biuletynu z prośbą o potwierdzenie odbioru. Dzięki temu sprawdzisz, do których klientów dotarła Twoja wiadomość, a pozostałym wyślesz ją ponownie.
Dowiedz się więcej Pobierz ulotkę TAX Alert
Zobacz jak szybko i łatwo zrealizujesz obowiązek informacyjny przesyłając swoim klientom wiadomości
prawno-podatkowe →
Przydatne treści

BEZPŁATNY EBOOK:
Zmiany w ryczałcie od 1 stycznia 2021 r.
Początek roku jak zwykle przyniósł wiele zmian w przepisach podatkowych. Wśród tych zmian na szczególną uwagę zasługują zmiany w zryczałtowanym podatku dochodowym, które poprawiają sytuacje podatników.
Autorzy

Gwarancją wysokiej jakości merytorycznej treści są eksperci w zakresie prawa i podatków - praktycy z wieloletnim doświadczeniem i właściciele biur rachunkowych.

Edyta Zaniewicz
Od 15 lat z pasją i zaangażowaniem pracuje z przedsiębiorcami i wspiera ich w kwestiach księgowo-podatkowych. Właścicielka biura rachunkowego ProPIT. Autorka licznych opracowań z zakresu prawa podatkowego oraz konsultantka cenionych portali podatkowo-księgowych. Współpracuje z największymi wydawnictwami i serwisami podatkowymi w Polsce (m.in. Wolters Kluwer Polska, Rzeczpospolita, podatki.biz). Trenerka prowadząca liczne szkolenia nt. działalności gospodarczej i księgowości.
Certyfikowana księgowa, legitymuje się certyfikatem księgowym nr 23827/2008.

Beata Boruszkowska
Od 1997 r. związana z usługami księgowymi prowadzonymi przez biura rachunkowe. Od 2006 r. właściciela Biura Rachunkowego BEATA.
Trener biznesu i konsultant. Przeprowadziła liczne szkolenia z zakresu rachunkowości, zarówno uproszczonej, jak i pełnych ksiąg rachunkowych, a także z zakładania działalności gospodarczej i zarządzania finansami. Wykładowca rachunkowości na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Społecznik na rzecz rozwoju biur rachunkowych i księgowych w Polsce. W 2019 r. otrzymała srebrną odznakę w rozwoju Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Sygnatariusz etyki zawodowej w rachunkowości i społecznej odpowiedzialności biznesu.
Certyfikowana księgowa, świadectwo kwalifikacji nr 32376/02 z dnia 7.06.2002r.

Magdalena Stankiewicz
Redaktor naczelna publikacji LEX skierowanych do księgowych, biur rachunkowych, doradców podatkowych oraz pracowników działów kadr, HR i BHP.
Absolwentka Wydziału Ekonomii na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Ukończyła także Podyplomowe Studia Menedżerskie - Rachunkowość i podatki na Uniwersytecie Warszawskim oraz „Executive Business Administration" w Szkole Głównej Handlowej.