Dostęp do LEX Medica to nie tylko akty prawne i orzeczenia ale również szereg usług, które pozwalają użytkownikowi na bezpośredni kontakt z ekspertami. Są doskonałym wsparciem dla kadry zarządzającej placówką medyczną.

Usługi dostępne w ramach LEX Medica:


Zadawanie pytań e-mailem

Zadawanie pytań e-mailem

Możliwość zadawania pytania e-mailem z zakresu ochrony zdrowia, zamówień publicznych, kadr, podatków i rachunkowości daje użytkownikowi gwarancję odpowiedzi, przygotowanej przez doświadczonych specjalistów i praktyków, w ciągu średnio 48 godzin (maksymalnie do 7 dni roboczych). Usługa jest dostępna w wersji Optimum i Premium.
Infolinia merytoryczna

Infolinia merytoryczna

Telefoniczny kontakt z ekspertami z zakresu zamówień publicznych, kadr, podatków i księgowości dają użytkownikowi natychmiastową pomoc w rozwiązaniu swoich problemów. Infolinia jest dostępna tylko w wersji Premium.
Jeden telefon i wszystko jasne!
Baza pytań i odpowiedzi

Baza pytań i odpowiedzi

Dostęp do bazy ponad 73 tys. pytań użytkowników i odpowiedzi ekspertów pozwoli użytkownikowi na poznanie rozwiązań problemów innych osób. Każda odpowiedź zawiera uzasadnienie i podparcie artykułem prawnym, dzięki czemu użytkownicy mogą mieć pewność i bezpieczeństwo swoich decyzji.
Merytoryczne szkolenia online

Merytoryczne szkolenia online

Dzięki szkoleniom online użytkownicy w nowoczesny sposób mogą zdobywać wiedzę z zakresu ochrony zdrowia, zamówień publicznych, kadr, podatków i rachunkowości.

Dzięki szkoleniom dostępnym w ramach LEX Medica masz możliwość:
  • udziału w 16 szkoleniach rocznie, które omawiają aktualne tematy i najważniejsze problemy prawne dedykowane placówkom medycznym,
  • zadawania pytań ekspertom i dzielenia się swoimi doświadczeniami z innymi uczestnikami,
  • otrzymania dostępu do nagrania szkolenia i materiałów szkoleniowych,
  • zdobycia certyfikatów po każdym szkoleniu.
Wsparcie klienta

Wsparcie klienta

Każdy klient objęty jest indywidualną opieką przez swojego doradcę, który może zorganizować szkolenia z obsługi produktu i pokazać wszystkie jego funkcjonalności (telefonicznie lub w siedzibie klienta).