Szanowni Państwo,

Chcielibyśmy poinformować, że ze względu na środowisko, w którym napisana jest Kancelaria Prawna oraz systematycznie zwiększające się wymagania technologiczne w listopadzie 2019 udostępniliśmy ostatnią planowaną aktualizację systemu. Tym samym po kilkunastu latach sukcesów  planujemy zakończenie rozwoju produktu. 

Od bieżącego roku 2020 wdrażane będą jedynie funkcjonalności i zmiany wymagane przez przepisy prawa oraz względy bezpieczeństwa. Użytkowników korzystających z wersji Web informujemy, że z końcem 2020 roku technologia Flash, na której oparte jest to narzędzie zostaje wycofana z użytku, co może skutkować utratą zdalnego dostępu do danych kancelarii.

Wsparcie techniczne dla Klientów, którzy wykupili usługę maintenance (obsługa serwisowa) pozostaje oczywiście bez zmian.

Jako Wolters Kluwer stawiamy przede wszystkim na nowoczesne i perspektywiczne rozwiązania, a w ten sposób postrzegamy Kleosa – narzędzie do zarządzania kancelarią prawną czy działem prawnym organizacji, z którego korzysta już ponad 22 tysięcy użytkowników z 10 krajów świata. Gorąco zachęcamy do zapoznania się z możliwościami Kleosa, zamówienie zdalnej prezentacji, pobranie bezpłatnej wersji testowej lub kontaktu z nami w celu poznania aktualnej oferty i przygotowanych dla Państwa specjalnych warunków zakupu.

Przejście na Kleosa daje też możliwość przeniesienia danych (spraw, kontaktów, czynności czy dokumentów) z aktualnie posiadanej wersji Kancelarii Prawnej.

Pozostajemy do Państwa dyspozycji pod adresem mailowym kp@wolterskluwer.pl, infolinią 22 535 88 55 oraz na czacie www.kleos.pl

Z poważaniem,

Zespół Wsparcia Kancelarii Prawnej