Wolters Kluwer Polska LEX - Wolters Kluwer Polska

  • O LEX
  • O systemie
  • Zawartość
  • Wersje
  • Nowości
  • Pobierz
  • Pomoc
  • Kancelaria Prawna
  • O systemie
  • Zawartość
  • Wersje
  • Nowości
  • Pobierz
  • Pomoc
  • Kancelaria Prawna
Oszczędność czasu pracy

Oszczędność czasu pracy

Niezastąpione narzędzie w pracy zespołów procesowych, które przypomni o realizacji terminów we wskazanym momencie. Planowanie i kontrola zadań odbywa się w łatwy i szybki sposób. Dzięki personalizacji, zadania wyświetlane są według własnych kryteriów.
Łatwo dostępne repozytorium dokumentów (DMS)

Łatwo dostępne repozytorium dokumentów (DMS)

System pozwala na gromadzenie dokumentów w uporządkowany sposób poprzez skanowanie i podpinanie ich do spraw, czynności i terminów. Dodatkowo umożliwia: wersjonowanie i dostęp do wszystkich wersji dokumentów wraz z ich porównaniem (dotyczy dokumentów Microsoft Office).
Pomiar efektywności kancelarii

Pomiar efektywności kancelarii

Kancelaria Prawna umożliwia szybkie generowanie zestawień czasu pracy prawników oraz faktur dla klientów bezpośrednio z programu. Dodatkowo moduł analityczny pozwala oszacować rentowność prowadzonych spraw oraz w konsekwencji planować i zmieniać strategię finansową w kancelarii.
Komunikacja z Klientami

Komunikacja z Klientami

Dodatek WEB, dostępny z wersjami Gold oraz Platinum, daje możliwość zdalnej pracy Użytkownikom z aplikacją, a także udostępnianie do wglądu wybranym Klientom kancelarii przeznaczonych dla nich informacji o sprawach, dokumentach, czynnościach, zadaniach oraz kosztach.

Zawartość

Z myślą o profesjonalnej i szybkiej obsłudze kancelarii prawnych powstało oprogramowanie Kancelaria Prawna. Odpowiada na specyficzne wymagania stawiane codziennej pracy prawników. Celem jego wdrożenia jest skuteczna pomoc w usprawnianiu funkcjonowania całego biura na każdym etapie i poziomie. Elastyczna forma programu ewaluuje wraz ze zmianami zachodzącymi w kancelarii. Program Kancelaria Prawna współpracuje z Systemem Informacji Prawnej LEX.

  • Kontakty
  • Sprawy
  • Czynności
  • Kalendarz
  • Zadania
  • Dokumenty
  • Finanse i Koszty
  • Raportowanie
  • Analityka
  • Kontakty

    Zawiera uporządkowany rejestr danych teleadresowych klientów, z którymi związana jest praca kancelarii. Umożliwia łatwe kategoryzowanie danych i wyszukiwanie według różnych kryteriów. Baza jest wspólna dla wszystkich pracowników kancelarii.
  • Sprawy

    Moduł umożliwia zlecenie pracownikowi sprawy z podaniem informacji: kto ją zlecił, kto jest odpowiedzialny za jej wykonanie oraz w jakim terminie. Dla spraw sądowych partnerzy mają możliwość udostępnienia prawnikom dodatkowych dokumentów na temat toczącego się postępowania i przypisania ich do sprawy. Dostępne są również funkcje usprawniające windykację należności po zakończonej pracy i w przypadku braku zarejestrowanej wpłaty. Moduł sprawy oferuje również możliwość integracji z Systemem LEX.
  • Czynności

    Moduł pozwalający zapisać każdą wykonaną czynność z uwzględnieniem jej czasu trwania. Stanowi to nieocenione źródło kontroli realizacji zadań przez pracowników i monitoringu historii kontaktów z klientem. Moduł jest podstawą do ewidencji czasu pracy prawników i spełnia w Kancelarii Prawnej funkcję systemu klasy CRM.
  • Kalendarz

    Funkcjonalność umożliwiająca zaawansowane planowanie zadań. Niezastąpiony w pracy zespołów procesowych, gdzie pilnowanie terminów jest kluczowe dla powodzenia sprawy. Automatyczny system powiadomień przypomni o terminach realizacji zadań we wskazanym momencie, także tych wykonywanych cyklicznie. Dodatkowym ułatwieniem jest możliwość synchronizacji kontaktów i terminów z programem Microsoft Outlook.
  • Zadania

    Moduł zadania pozwala na przypisywanie zadań ze wskazaniem terminu ich wykonania do konkretnych pracowników kancelarii. Użytkownicy mogą w łatwy i szybki sposób wyświetlić listę swoich zadań, a także listę zadań wybranych lub wszystkich pracowników kancelarii. Dodatkowym ułatwieniem jest możliwość sortowania i filtrowania zadań według własnych kryteriów.
  • Dokumenty

    Służy do gromadzenia dokumentów w uporządkowany sposób poprzez podpinanie ich do spraw, czynności i terminów. W wersji Platinum moduł zawiera opcję wersjonowania, a także porównywania kilku wersji dokumentu.
  • Finanse i Koszty

    Umożliwia wystawianie dokumentów finansowych (faktur, paragonów, not księgowych i odsetkowych, korekt, wezwań do zapłaty) na podstawie wcześniej zarejestrowanych czynności i kosztów oraz ewidencję wpłat dokonywanych przez klientów. Formę rozliczenia określić można zarówno dla konkretnego klienta jak też osobno dla każdej prowadzonej dla niego sprawy. Bardzo przydatny moduł, na bieżąco uaktualniany, w zgodzie z wymaganiami rynku, wymuszającymi zmiany sposobu rozliczeń z klientami. Umożliwia wystawianie faktur w obcych walutach.
  • Raportowanie

    Kancelaria Prawna umożliwia wygenerowanie raportu i dostosowanie go wyglądem do wymagań kancelarii, np. poprzez dodanie logotypu. Dodatkowym udogodnieniem jest możliwość eksportowania wybranych danych z Kancelarii Prawnej do programu Excel lub MS Word.
  • Analityka

    Rozbudowany moduł pozwalający na dokonanie analiz przychodów, czasu i kosztów. Pozwala oszacować rentowność prowadzonych spraw dla klientów oraz w konsekwencji planować i zmieniać strategię finansową w kancelarii. Zawiera narzędzia do przygotowania analiz: przychodów wygenerowanych przez pracowników kancelarii w zadanym okresie, przychodów z danych klientów w zadanym okresie z rozbiciem na poszczególne systemy rozliczeń, godzin zarejestrowanych przez pracowników kancelarii w zadanym okresie, kosztów poniesionych na rzecz danych klientów i prowadzonych spraw.
  • Kontakty
  • Sprawy
  • Czynności
  • Kalendarz
  • Zadania
  • Dokumenty
  • Finanse i Koszty
  • Raportowanie
  • Analityka

Wersje

Odpowiadając na zróżnicowane potrzeby naszych Klientów, przygotowaliśmy 2 standardowe warianty oprogramowania Kancelaria Prawna.



Gold
--
Wersja dedykowana do obsługi średnich i dużych firm prawniczych. Posiada rozbudowane moduły analityczne i rozliczeniowe, które pozwolą oszacować rentowność spraw prowadzonych dla wybranych klientów. Pozwala szybko zweryfikować, czy proponowany ryczałt dla klienta jest korzystny dla kancelarii w długiej perspektywie czasu.



Platinum
--
Najbogatsza funkcjonalnie wersja dedykowana do obsługi średnich i dużych firm prawniczych, posiadająca zaawansowany moduł zarządzania dokumentami DMS.






Specjalnie dla prawników, którzy pracują w biurach swoich Klientów, przygotowaliśmy wersje internetowe Gold WEB i Platinum WEB. Umożliwiają korzystanie z większości modułów programu poprzez przeglądarkę internetową. Dodatkowym atutem wersji WEB jest możliwość udostępniania do wglądu wybranym klientom firmy, przeznaczonych dla nich informacji. W ten sposób klient kancelarii ma dostęp do informacji o sprawach, dokumentach i kosztach czynności dla niego prowadzonych bezpośrednio ze swojego biurka.



  Gold Gold
WEB
 Platinum Platinum
WEB
  Dostęp do Kancelarii Prawnej Gold w wersji desktop lub desktop + WEB Zakres funkcjonalny wersji WEB (dostępnej jako moduł do Kancelarii Prawnej Gold) Dostęp do Kancelarii Prawnej Platinum w wersji desktop lub desktop + WEB Zakres funkcjonalny wersji WEB (dostępnej jako moduł do Kancelarii Prawnej Platinum)
Kontakty
Sprawy
Czynności
Zadania
Kalendarz
Koszty
Dokumenty - moduł podstawowy
Dokumenty - moduł rozszerzony (DMS)
Finanse
Rozbudowany system rozliczeń
Współpraca z SIP LEX
Analityka
Zarządzanie prawami dostępu
Dostęp dla pracowników przez WWW
Dostęp dla klientów przez WWW
Zamów prezentacje

Wymagania techniczne


Serwer KP - serwer bazy danych – komputer, na którym instalowana jest baza danych Firebird:

  • System operacyjny: Windows 10, Windows 2012/2016/2019 Server
  • Pamięć operacyjna minimum: 8 GB
  • Wolne miejsce na dysku twardym minimum: 10 GB
  • Do instalacji wymagane są uprawnienia administracyjne

 

Serwer DMS – komputer, na którym instalowany jest moduł dokumentów DMS dla Kancelarii Prawnej Platinum:

  • System operacyjny: Windows 10, Windows 2012/2016/2019 Server
  • Pamięć operacyjna minimum: 12 GB
  • Wolne miejsce na dysku twardym minimum: > 100 GB (w zależności od przewidywanej ilości przechowywanych dokumentów)
  • Do instalacji wymagane są uprawnienia administracyjne

 

Stanowisko klienckie:

  • System operacyjny: Windows 10
  • Pamięć operacyjna minimum: 8 GB
  • Wolne miejsce na dysku twardym minimum: 1 GB
  • Microsoft Word w wersji 2010 lub nowszej
  • Do importu e-maili oraz synchronizacji kontaktów i terminów wymagany jest Microsoft Outlook w wersji 2010 lub nowszej
  • Do importu dokumentów z Word, Excel wymagany jest Microsoft Office w wersji 2010 lub nowszej
  • Minimalna rozdzielczość monitora: 1280 x 800
  • Dla wersji wielostanowiskowej wymagana lokalna sieć komputerowa (ze względu na specyfikę bazy Firebird zalecane jest połączenie kablowe do sieci LAN, a nie Wifi)
  • Do instalacji wymagane są uprawnienia administracyjne

 

 

Nie posiadasz serwera i wolisz rozwiązanie chmurowe? Sprawdź możliwości Kleosa! Zarejestruj się na krótką i niezobowiązująca prezentację systemu lub pobierz bezpłatne demo.

Pobierz


Aktualna wersja


Kancelaria Prawna 3.5.1 (Listopad 2020)


Wersja desktop

  • Spakowana płytka instalacyjna [366 MB] - pobierz
  • Aktualizacja [323 MB] - pobierz


Wersja web

  • Spakowana płytka instalacyjna KP Web [35 MB] - pobierz
  • Aktualizacja KP Web [18 MB] - pobierz

Poprzednia wersja


Kancelaria Prawna 3.4.3 (Maj 2020)


Wersja desktop

  • Spakowana płytka instalacyjna [450 MB] - pobierz
  • Aktualizacja [406 MB] - pobierz


Wersja web

  • Spakowana płytka instalacyjna KP Web [35 MB] - pobierz
  • Aktualizacja KP Web [18 MB] - pobierz

Przydatne oprogramowanie narzędziowe

  • Informacje o nowościach w kolejnych wersjach oraz Pomoc w wersji online - pobierz

  • Najnowsza instrukcja obsługi do programu Kancelaria Prawna - pobierz

  • Lista dostępnych pól oraz funkcji do wykorzystania w raportach programu Kancelaria Prawna - pobierz

  • Instrukcja instalacji KP.WEB - pobierz plik .chm (pobierz plik .pdf)

  • Wylogowuje nieaktywnych użytkowników - pobierz

  • Plik instalacyjny .NET 4.0, może być wymagany do poprawnego działania programu KANCELARIA PRAWNA na komputerach, które nie mają zainstalowanego środowiska .NET - pobierz

  • Wersja kliencka programu do zdalnej pomocy - pobierz

  • Skrypt reinstalacyjny serwer DMS - pobierz

  • Program do obsługi bazy danych Firebird - FlameRobin x32 - FlameRobin x64 - DatabaseBrowser - DBeaver

Dedykowane wsparcie dla produktu

tel. 22 535 88 55

Zobacz wszystkie produkty LEX na LEX.pl

LEX - Wolters Kluwer SA

     

When you have to be right

  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Zaloguj się Zaloguj się
Zamów prezentację produktuKliknij tutaj

Nasze strony www używają cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz na politykę prywatności i cookies. Obsługę plików cookie możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Zobacz jak to zrobić.

Ukryj