Bezpłatne szkolenie online Jak prowadzić biznes w bezpieczny sposób

Jak prowadzić biznes w bezpieczny sposób – sprawdź, jak to się robi?

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie online.
Termin szkolenia: 24 kwietnia 2020 r. (piątek) godz. 11:00

Niezależnie od tego czy zaczynamy biznes czy już go prowadzimy, nieodzownym elementem obu sytuacji jest konieczność podejmowania decyzji o współpracy z kontrahentami. Czasami jednak bywa, że partner nie wywiązuje się z umowy. Taka sytuacja może spowodować utratę płynności finansowej, a w konsekwencji nawet upadłość.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się o rozwiązaniach, które wpływają na poprawę bezpieczeństwa prowadzenia biznesu. Przedstawione zostaną także nowoczesne sposoby poprawy płynności finansowej czy budowania pozytywnego wizerunku na rynku.

Agenda

  1. Jak ograniczyć zagrożenia związane z podejmowaniem decyzji handlowych?
    1. Ocena wiarygodności kontrahenta
    2. Monitoring klientów
    3. Wzmacnianie działań windykacyjnych
  2. Czy windykacja to tylko success fee, czy na pewno?
  3. Automatyzacja procesów zarządzania „cyklem życia” faktury
  4. Firma to ja, czyli jak lepiej dbać o własne dane osobowe, by uniknąć poważnych konsekwencji w życiu prywatnym?

Pole wymagane

Pole wymagane

Podaj poprawny adres e-mail

Pole wymagane

Pole wymagane

LEX Rejestr Długów
Aplikacja umożliwia sprawdzenie, czy podmiot posiada zaległości płatnicze w bazie największego w Polsce Rejestru Dłużników – KRD.
Dowiedz się więcej – zamów bezpłatny kontakt z Konsultantem.

Invalid Input

Pole wymagane
Administratorem Państwa danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji dostępu do zamówionego webinaru, a także, że przysługują Państwu prawa dostępu do Państwa danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności, której treść dostępna jest tutaj. Dane osobowe podane przez Państwa będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji ww. dostępu, a jeśli udzielili Państwo określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, będziemy przetwarzać Państwa dane na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym w celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Pole wymagane

Pole wymagane

Pole wymagane

* Pola wymagane.

Prelegent

Maciej Kałużniak — trener, wykładowca, Ekspert ds. Zarządzania Należnościami.

Od 2009 roku trener biznesu Krajowego Rejestru Długów. Ceniony prelegent na wielu konferencjach i seminariach. Jako ekspert ds. zarządzania należnościami od 2009 roku przeszkolił ponad 1.600 firm z wielu branż. Prowadzi specjalistyczne warsztaty pt. „Kurs obsługi systemu KRD” oraz szkolenia z takich tematów jak: „Zarządzanie należnościami w nowoczesnej firmie” i „Windykacja należności w praktyce”. Był prelegentem na wielu konferencjach m.in.: cyklach orgaznizowanych dla zarządców mieszkań, nieruchomości, gmin. Często występował też na wydarzeniach dla znanych wydawnictw jak: Puls Biznesu, Gazeta prawna czy My Company.