LEX Documento KRS to narzędzie, które umożliwia łatwe i szybkie uzupełnianie formularzy składanych do Krajowego Rejestru Sądowego.
W istotny sposób usprawnia pracę:

  • kancelarii prawnych obsługujących spółki,
  • biur rachunkowych i kancelarii podatkowych,
  • małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

Główne funkcjonalności:

zrzut ekranu

Obsługa formularzy dla wszystkich spółek prawa handlowego

Dzięki LEX Documento KRS zarejestrujesz, zgłosisz zmiany oraz wykreślisz każdy typ spółki prawa handlowego:

  • Spółkę z o.o.
  • Spółkę akcyjną
  • Spółkę jawną
  • Spółkę komandytową
  • Spółkę partnerską
  • Spółkę komandytowo-akcyjną
zrzut ekranu

Łatwość wprowadzania informacji

LEX Documento KRS pobiera aktualne dane spółek z programu LEX Informator Prawno-Gospodarczy. W przypadku zmiany w spółce lub wykreślenia z rejestru narzędzie pobiera aktualne dane dotyczące spółki. Nie musisz wypełniać ich ręcznie!

Formularz jest interaktywny i dostosowuje pytania do wcześniej wybranych odpowiedzi.

Przykładowe pole, które jest dynamicznie przeszukiwane, to wybór PKD. Nie musisz znać hierarchii kodów – wystarczy, że wpiszesz część nazwy i kody same się podpowiedzą.

zrzut ekranu

Walidacja wpisywanych danych

Zostaniesz powiadomiony o błędnie wpisanych danych np. numerze KRS, NIP, REGON.

Dzięki temu unikniesz błędów popełnianych często podczas przepisywania danych numerycznych oraz zweryfikujesz, czy wszystkie wymagane pola zostały uzupełnione.

zrzut ekranu

Właściwość miejscowa sądu

LEX Documento KRS wskaże Ci właściwy miejscowo sąd, do którego należy złożyć wniosek. Funkcja ta działa zarówno dla istniejących jak i nowych podmiotów. Na podstawie danych adresowych otrzymasz informację, który sąd jest właściwy miejscowo.

zrzut ekranu

Kartoteka

Wpisane dane możesz wykorzystywać ponownie podczas tworzenia kolejnych dokumentów.

Oszczędzasz czas przeznaczony na wpisywanie danych do kilku dokumentów oraz ograniczasz ryzyko popełnienia błędów!

zrzut ekranu

Zapis wypełnienia

W LEX Documento KRS w każdej chwili możesz:

  • zapisać formularz,
  • edytować i przeglądać ukończone formularze.

W ten sposób tworzysz własne „archiwum” przygotowanych wniosków dla swoich klientów.

Zamów dostęp testowy